söndag 21 november 2010

Det gick vägen!

Och mer än så, det gick riktigt bra!

Drygt 2000 personer samlades i förmiddags på Plaza Cort här i Palma för att springa.

Tio över tolv gick startskottet och vi stack iväg. Kristin som är aktiv idrottare var snäll nog att springa i mitt tempo. Sonen åkte skateboard.

Det gick som sagt var över förväntan och vi sprang rundan på 16 minuter. Spurtade lite på slutet :-)

Efteråt var det utlottning av priser. Vi vann ingenting men gick ändå nöjda därifrån.

Här kommer lite bilder:

Så här såg vi ut strax före start


Det var mycket folk som hade samlats...


Och så här såg vi ut precis efter målgång

Kristin har redan förberett mig på att nästa lopp är den 26/12... 4 kilometer... Jag ställer upp!!

Till dig som läser detta vill jag säga: Ha en riktigt bra vecka!!!

2 kommentarer:

  1. Hurra! Hurra! Hurra! Hurraaa!
    Hör du fanfarerna och trumpeterna...?
    Vad roligt att det gick bra!
    Fyra km är ju "a piece of cake" efter det här.
    Ni ser inte ens andfådda ut.....
    Ha en supervecka du också!!!

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Ja jag hör fanfarerna ända hit!! :-)

    SvaraRadera