onsdag 3 november 2010

Paketinslagning

Har just slagit in ett paket till en arbetskamrat. Vi ska fira henne på fredag. Tjohoo då blir det något gott till kaffet! Pappret som jag köpt för att slå in presenten i var ganska sött men det ser urtråkigt ut på bilden ser jag... typ köksskåpspapper som vi hade hemma när jag var liten. Kan dock upplysa om att det är LITE finare i verkligheten. :-)

Det glittriga paketet fixade de i affären.


För övrigt sitter jag och undrar vart tiden har tagit vägen!! Nyss var det augusti och nu är det bara drygt tre veckor till första advent! Men det blir mysigt....!

1 kommentar:

  1. ......... och snart är det jul och sedan dröjer det inte länge förrän det är semester :)
    Ja, tiden sprutar iväg - jag hoppas du lyckas fylla dagarna med sånt som gör dig glad!

    SvaraRadera