fredag 19 november 2010

Fredagsmys inne i värmen

Sitter och tittar ut och ser hur det har börjat ösregna helt plötsligt. Då är det mysigt att sitta inne i värmen!

Imorse höll det dock upp och jag var ute och sprang rundan på 3 kilometer igen. Det går bra faktiskt kan jag säga (inte utan en viss stolthet) :-)

Men nästa söndag, den 28/11 då har jag kommit fram till sista dagen på det träningsprogram som jag följer för att bli en joggare och då, mina kära vänner, ska jag kunna springa FEM kilometer! Ujujuj.

Det finns ett käckt program på nätet där man på en karta kan mäta upp avstånd så att man ser hur lång en runda är. Jag har redan varit inne och kolla vart jag ska springa för att komma upp i 5 km. Men mer om det nästa vecka.

Nu blir det lite fredagsmys och sedan ganska tidigt i säng för imorgon är det julbasar som gäller. Rapport utlovas!

Ha en härlig helg!

1 kommentar:

  1. Här har det fallit ett snöblandat regn hela dagen och himlen har varit gråare än gråast - inne är ljusen tända och vi har myst med Doobidoo. Fast det vet du väl inte vad det är :)

    Imorgon ska jag till Halmstad på scrapevent. Det blir tåget i detta väder.
    Lycka till med basaren och ha en go´ helg du också!!

    SvaraRadera