onsdag 24 november 2010

I morse tog jag en promenad till jobbet. Där gick jag och myste i solskenet och lyssnade på min nyinköpta bok.  Då njöt jag av nuet! :-)

Börjar bli lite fundersam när jag tänker på att jag ska kunna springa 5 km på söndag.... Kan det verkligen gå?

Imorgon bitti tänkte jag förlänga min vanliga runda till 4 kilometer och känna efter hur det känns.

Dags att gå och fixa något att äta.

Bjussar på en låt som jag tycker är en riktig höjdare. Finns i min mp3spelare :-)

http://www.youtube.com/watch?v=0iM38PyxzG8&feature=related







1 kommentar:

  1. Ja, jag kan rekommendera 100-åringen.

    Det är nog klokt att prova fyra km innan du ger dig på fem men det ska säkert gå bra - programmet har ju varit rätt hitintills!
    Vad händer när programtiden går ut - är det bara att fortsätta på egen hand då eller finns det en fortsättningskurs? :)

    SvaraRadera