tisdag 30 november 2010

Om min fortsatt träning och kommentarer i bloggen

Jag har fått frågor både här på bloggen och på jobbet osv om vad som händer nu när jag har gjort färdigt mitt träningsprogram. Ska jag sluta träna nu??

Nej då!! Jag fortsätter! Men nu har jag nått dit jag ville, nämligen att klara av att springa flera kilometer utan  att svimma :-) Så nu kommer jag att springa mina 3 kilometers rundor minst 3 morgnar i veckan och då och då kommer jag att prova på att springa lite längre sträckor.

Sedan en annan sak....jag kan ju se i statistiken här på bloggen att det är några stycken som läser min blogg då och då... Och då tänkte jag att det vore så trevligt med lite fler kommentarer! Man får gärna vara anonym om man vill det! Karin A är så härlig och skriver kommentarer varje dag, så gör som hon: skriv ett par rader någon gång. Det vore kul!! :-)

Ha en go kväll!!




2 kommentarer:

  1. Tack för hjälpen med mercado - skönt när man har rätt :)

    När kommer vintern till er del av världen - här är förfärligt kallt!!! Jag har letat fram kläder jag inte ens visste att jag hade. Maken frågade just om det var min gamla mormor som gick igen.............. jag hatar mössa och hade därför knutit en fin sjal runt huvudet.
    Det gick inte hem.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Du är verkligen rolig! Jasså han gillade inte det!?

    Här har vi ju ingen vinter på samma sätt som i Sverige men det kan ändå bli jäkligt kallt. Det är fukten som liksom tränger sig in under skinnet på en :-) Så även om det är 10 plusgrader så fryser man jättemycket. Men solen är ju ofta framme och värmer oss :-)

    SvaraRadera