måndag 29 november 2010

Regn, trasiga ljus och fotboll!

I dag har det varit riktigt ruggigt! Kallt, regnigt och grått.

Sedan var jag på bilprovningen och det gick väl så där kan man säga... Ljusen som lyser när man backar var paj... Jag tyckte att jag hade kollat alla lysen men just de hade jag glömt....och de är ju ganska viktiga....
Ja, och till råga på allt så visade det sig att min bil förorenar för mycket. Så det måste också åtgärdas. Jag fick två månader på mig att komma tillbaka och visa upp att jag har fixat detta. Skönt att jag inte fick körförbud!!

Men vad gör det att det regnar och är lite trist när det bara är drygt en timma kvar till matchen börjar!!!

Matchen? kanske någon undrar. Vilken match??

Ja men El Clásico!! Barça - Real Madrid!!

Om en timma blir det att bänka sig i soffan!!

¡Visca Barça! Heja heja!!

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur det är med dig men både vad gäller dator och bil så är jag brukare och bara brukare. Jag tankar och kollar olja (i bilen alltså)och kan fylla på om det behövs men sist hade jag skruvat på locket så löst så det hade farit av på vägen och hela motorn var dränkt i olja när jag öppnade nästa gång.
    Jag lobbar för "var och en till det den är bäst på" men då hävdar min man att han är bäst på att sitta vid datorn och titta på tåg och det är han också men det var kanske inte det jag menade.

    SvaraRadera
  2. Haha! JAG förstår i alla fall vad du menar :-)

    Nu är matchen slut och "vi" vann med 5-0!!

    SvaraRadera