onsdag 17 november 2010

Tre kilometer...

...sprang jag i morse utan att stanna eller promenera! Det känner jag mig lycklig över!! :-)

På söndag är det loppet som gäller och jag har nu fått mitt startnummer:


Snyggt nummer!


Igår pajade min mp3spelare, eller rättare sagt så hängde den sig. Det var helt omöjligt att byta spår, eller stänga av den. Nu har den legat påslagen hela dagen så till slut tog batteriet slut.

Nu håller jag på att laddar den igen, så får vi se sedan om det blir något liv i den.

Jag blev lite ställd när den pajade för jag har svårt att tänka mig att springa utan musik eller radio... men då kom jag på att jag kunde låna sonens i-touch. Den gillar jag...!

Det var kul att höra hur blandad musik han hade i den. Det var mycket nya hits förstås men väldigt mycket var sånt som jag lyssnade på när jag var i hans ålder. Beatles, Police, Aha.  Jag blev glatt överraskad!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS!! Jag ska tänka på dig på söndag och hålla tummarna. Är det tre km ni ska springa då också?

    SvaraRadera
  2. Nej då är det "bara" 2,5 km. En baggis vet du :-)

    SvaraRadera
  3. Ja men herregud - det är ju ingenting i jämförelse. :) Kommer att gå som en dans....
    Hur dags ska jag vara beredd med tummarna?
    Vad vinner man? Jag menar behöver du städa ur en hylla för att få plats till en pokal eller.....

    SvaraRadera
  4. Haha, ja nu gäller det att röja i bokhyllan!

    Klockan tolv kan du hålla tummarna är du snäll.

    Jag tror det lottas ut priser, fömodligen saker från de som sponsrar det hela.

    Men det viktiga är ju inte att segra utan att kämpa väl eller hur är det de säger?

    SvaraRadera