lördag 20 november 2010

Julbasar

Hemma igen efter en lååååång dag på basaren. Vi var där från 10.00 till drygt 20.00 Det var jättekul men oj vad jag har ont i fötterna nu!

Man är inte van vid att stå så många timmar.

Men som sagt, roligt var det! Man träffar så mycket folk och det handlas för fulla muggar!

Här kommer ett par foton:
Varje år uppträder jag med Jan som ses här på bilden. Han sjunger jättebra och är minsann syskonbarn till självaste Lasse Dahlquist! Och ja, han har alltid en diskborste genom huvudet :-)

Sonen och jag



Nu ska jag vila upp fötterna så att jag klarar av att springa imorgon :-)




2 kommentarer:

  1. ÅH! Jag bloggar med en kändis - vad kul!!! :)
    Det ser ut som om ni hade en jättemysig dag - trots ömma fötter.

    Timmen närmar sig och jag förstår att du nu värmer upp inför starten....
    Jag håller tummarna superhårt från min del av världen och hoppas allt går super super bra!!!
    Väntar med spänning på kvällens inlägg - bamsekram!

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt stöd! Det hjälpte!! :-)

    SvaraRadera