onsdag 10 november 2010

Fika med Magdalena

Fick ett sms i morse från min kompis gamspanaren Magdalena.. Hon hade åkt ner från den lilla byn som hon bor i och var i stan över dagen. Hon undrade om jag ville ta en fika. Självklart! Vi bestämde att ses när jag slutade jobbet.

Men just när jag skulle gå och träffa henne så ringde sonen och sa att han hade glömt sina nycklar så nu stod han hemma utan att kunna komma in... Rätt taskigt att låta honom stå där så vi tog helt enkelt fikan här hemma i stället!

Happy ser ut att vara blåögd här. En Husky-pudel hehe


Blev impad av Magdalenas kamera. Hon har TOLV megapixels. Jag har fyra... Olika falla ödets lott :-)

På träningsprogrammet står det så här idag

"Ledig! Idag är det förbjudet att motionera, du måste slappna av."

Så nu sitter jag här och Tar det lungt!!

2 kommentarer:

  1. Det där som Magdalena håller i handen, ser verkligen ut som smalmat.............
    Men smarrigt!!!!!!

    Jag kan meddela att jag har 10 ...............
    megapixlar alltså :)

    SvaraRadera
  2. Jag visste inte ens att det fanns så många!:-)

    Ja, det var verkligen lågkalorifika. Men vi åt bara två var hahaha!

    SvaraRadera