lördag 6 november 2010

Varför i allsin dar...

... går man och ser en skräckfilm?? Det frågar jag mig nu, just hemkommen efter att i över två timmar suttit på helspänn på bio och sett en psykologisk thriller. En spansk sådan vid namn "Los ojos de Julia". Filmen hade premiär förra veckan och spelade in massor av pengar redan första helgen.

Huvudrollerna spelades av duktiga och kända skådisar och filmen var inte direkt dålig men lite för lång i min smak. Det är inte en film som jag kommer att köpa på dvd om ni förstår... Kort sagt: det var inte riktigt min grej.

Men det var förstås kul att träffa min kompis Kristin och så här trevligt hade vi innan filmen började:


2 kommentarer:

  1. skräckisar ska man ju gå och se med en kille som man kan hålla i handen och mysa lite med ;)

    SvaraRadera
  2. Jaha, det är SÅ man ska göra!!?? Tack för tipset Magdalation. :-)

    SvaraRadera