fredag 5 november 2010

Vykort!

Idag fick jag ett vykort. Och jag blev så himla glad! För det är inte så ofta man får vykort nu för tiden. Dessutom fick jag det till jobbet, så när jag satt där och kollade inbetalningar tills ögonen gick i kors så kommer en arbetskamrat och säger: det här är till dig! Härligt!


Nu ska jag ut på en liten träningsrunda och sedan måste jag hem och duscha snabbt för vid åttatiden kommer de med matvaror från affären. Beställde på nätet igår. Så skönt att slippa stå i kö en fredag!

Ha en härlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Ah helg!!! och vad skönt det måste vara att slippa stå i kö på en fredag - här är det ju dessutom lördag idag, sort of, så här var det extra med folk i affären.............

    Hoppas turen gick bra och jag önskar dig DEN sköna helgen!!!!

    SvaraRadera
  2. Aha! Så då är det röd dag i morgon i Sverige?

    Ha en härlig helg du också!! :-)

    Ps Nu har de varit här med varorna, men det viktigaste av allt var inte med... Får klara mig utan mandlar doppade i mörk choklad...! I alla fall tills i morgon :-)

    SvaraRadera
  3. Alla Helgons dag - vi tar dem ju tyvärr alla på en gång :)

    Förstår om det kan bli svårt att vara utan mandlar speciellt i MÖRK choklad :)

    SvaraRadera